FAQ

Kupiłem album na 300 zdjęć formatu 10x15 czy mogę wywołać u was zdjęcia?
Tak, zdjęcia można przesłać do nas za pomocą programu Fotosender.
Informacje o ofercie usług oferowanych przez naszą firmę wraz z cennikiem można znaleźć na stronie internetowej: www.fotos.augustow.pl

Czy przy zakupie kilku towarów, dostanę je jedną przesyłką i koszt wysyłki będzie jednorazowy?
Przy zakupie kilku przedmiotów, łączymy zamówienie w jedną całość – za przesyłkę Klient płaci tylko raz.

Czy istnieje możliwość zamiany kolorów lub wzorów zamówionych albumów?
Jest to możliwe pod warunkiem, że towar jest dostępny w Sklepie.


Czy kupione produkty można zwrócić?
Po odbiorze towaru macie Państwo 10 dni, by przemyśleć, czy zakupiony produkt spełnia Wasze oczekiwania. Szczegółowe warunki zwrotów są opisane w Regulaminie Sklepu i na stronie informacyjnej "Reklamacje i zwroty".

Czy do cen towarów prezentowanych w sklepie doliczane są dodatkowe koszty?
Nie, wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Oznacza to, że za kupiony produkt zapłacicie Państwo dokładnie taką kwotę, jaka widnieje przy produkcie. W koszyku zostanie doliczony jedynie koszt dostawy.

Czy jeżeli dzisiaj kupię odbitki to dzisiaj możecie wysłać?
Odpowiedź na takie pytania jest uzależniona od liczby zleceń, które aktualnie przyjęliśmy do zrobienia. Staramy się, żeby paczki wyjeżdżały jak najszybciej. Często uda się zrealizować usługę tego samego dnia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl